Analyse, effekt og ROI

Marketing ÉR en investering og IKKE en omkostning. Det drejer sig kun om at investere rigtigt, så man får mest muligt tilbage for pengene. Gjort rigtigt er en investering i marketing en garant for valuta for pengene.

Return-On-Investment – ROI

Spørgsmålet om ROI og effektmålingen af markedsføring er et vigtigt et af slagsen.

Der er en lang række værktøjer, der kan anvendes til måling af effekt. Vi rådgiver dig omkring mulighederne, og derudover samarbejder vi med en række bureauer, der specialiserer sig i analyser.

ROI – sociale medier

Det er muligt at måle ROI for sociale medier, da de sociale medier indfanger data. Derudover er der mulighed for at indsætte koder i de link, der sættes ud på de sociale medier, som derefter kan følges.

Har du brug for at vide mere om analyse, effekt og/eller ROI? Kontakt os – ingen forespørgsler er for store og ingen er for små – vi er her, fordi du har brug for os!

Fat telefonen og ring til 22 32 19 52 ! – Eller skriv til info@markedsoptimering.dk ! Vi svarer alle henvendelser

Let’s Work Together

Kontakt os og lad os arbejde sammen